vineri, 3 septembrie 2010

Ramas bun`:)

Am sa plec, n-am sa ma-ntorc, nu ma uit inapoi
Am sa mint ca te-am uitat... fie vorba intre noi
Am sa sterg cu buretele toate amintirile,
Toate certurile, toate neplacerile...
Cu zambetul pe buze o sa spun 'nu ma uita!'
Si cand incepi sa plangi, am sa inchid usa
NU vreau sa te vad asa, nu pot sa te vad asa!
Intelege-ma, te rog, pune-te-n postura mea
Uita-te in ochii mei, nu vezi ca-mi plange inima?!
Si-am sa spun inca o data ca nu este vina ta
Stai linistit/a, ca doar eu sunt vinovata
Trage-ma la raspundere pentru tot ce s-a-ntamplat
Am sperat ca ai sa vii si ai sa strigi 'nu pleca!'
Dar m-am inselat, era totul in mintea mea
Acum intorc spatele si iti spun ca te-am uitat
Din tot ce-a fost intre noi nimic n-am regretat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu