miercuri, 20 aprilie 2011

Fericirea mea are un nume .

Am poate cea mai proastă zii din viaţa mea , poate e ziua aia în care simţi că îţi cade cerul în cap , ziua aia care îţi bagi pula-n toţi şi toate ...
Mda , cred că ziua aia e ..
Dar uite că ziua mea oribilă , are poate cea mai bună parte din câte se poate ..
Alături de mine în cea mai nasolă zii din viaţa mea se află o fiinţă , o fiinţă  poate prea specială pentru mine , fiinţa aia care ştie ce să spună şi nu mă lasă niciodată , căreaia îi spun totul ... poate de aceea plâng  de când am început să vorbesc despre ea ...
Sincer , n-am cuvinte să îi spun cât de mult apreciez tot ce face pentru mine , chiar şi atunci când râde de mine , chiar şi atunci când n-are chef de mine sau când îmi vine s-o omor , s-o dau dracu' şi să uit de ea , vreau să ştie că tot la ea mă voi întoarce întotdeauna , pentru că nu voi uita niciodată cât de mult a contat prezenţa ei în viaţa mea atâţia ani ..
Ştiu că nu sunt cea mai bună prietenă , ştiu că sunt un eşec din toate punctele de vedere ( chestia asta e spusă la supărare) dar în inima mea mică , micuţă cel mai mare loc îl are  EA !
Prima mea prietenă , corect mă ? :)).
Prima şi ultima , îţi promit asta !

Un comentariu: