duminică, 26 decembrie 2010

Te iubesc !

-Pentru că orice zi cu tine e specială !
-Pentru că sunt cea mai norocoasă persoană că te-am cunoscut :o3
-Pentru că fară tine e greu:o3
-Pentru că mereu voi avea motive să te iubesc !
-Pentru că ştii că te ador !
-Pentru că ai fost Durexu' meu mic .
-Pentru că esti sister ! : x
-Pentru că vreau să te strâng în braţe :o3.
-Pentru că distanţa nu mă poate împiedica să te iubesc .
-Pentru că şi moartă te-aş iubi .
-Pentru că m.ai facut un om mai bun,mai sensibil, mai iubitor .
-Pentru că mă doare în pula de toţi , dar tu eşti specială !
-Pentru că eşti sormea , nu contează sângele ! 

-Pentru că cu cât eşti mai departe,cu atât te iubesc mai mult.
-Pentru că eşti sormea mă ! Să zică lumea ce-o vrea !
-Pentru că mă accepţi aşa cum sunt şi-mi bagi minţile-n cap de fiecare dată când greşesc !
-Pentru că eşti cel mai iubitor suflet pe care l-am cunoscut în toată viaţa mea .
-Pentru că plâng atunci că scriu sau când vine vorbesc despre tine .
-Pentru că plâng la orice ceartă de a noastra .
-Pentru că sunt geloasă şi pentru că mi.e frică să nu te pierd . Nu aş putea suporta să ştiu că nu o să ne mai vorbim !
-Pentru că eşti tot ce-am mai bun în lumea asta ! :o3.
-Pentru că fară tine aş muri !.
-Pentru că eşti o parte din mine şi voi lua amintirea ta şi-nmormânt !


Întelege că te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu