marți, 22 martie 2011

Love ?


Dragoste ...
Dragostea o văd în multe feluri , eu dragostea mi-o exprim în diferite moduri. Am dragoste faţă de orice obiect , de orice fiinţă ...
Nu vreau dragoste cu sila , nu vreau dragoste forţată. Mi s-a spus că sunt o persoană sensibilă care pune foarte mult suflet în tot ce face , şi am ajuns şi eu la concluzia asta.. Aş face orice pentru persoana iubită , orice să fie fericită . Cred în dragoste adevărată , cred în dragoste la distanţă , cred în dragoste la prima vedere , cred în dragoste ! Ştiu că dragostea există cu adevărat , nu este vorba doar de afecţiune , deşi mulţi dintre noi spun asta .. spun că dragostea şi afecţiunea sunt acelaşi lucru .. Poate nu am întâlnit dragostea adevărată , şi probabil n-o s-o găsesc de curând , poate nici n-o să am parte de ea sau poate o să am dar n-o să ştiu , dar eu prefer să cred în continuare în ea , să cred în dragostea care ne uneşte pe noi toţi..
Ştiu că mulţi dintre noi visează la dragostea adevarată , toţi visează la o dragoste adevărată ca-n filme .. şi mă bucur pentru cei care au gasit-o şi sunt constienţi de asta .
Iubesc dragostea , iubesc tot ce ţine de ea. Iubesc poveştiile de dragoste cu 'happy end' , iubesc oameni care se iubesc ... iubesc fericirea , deşi n-am avut parte de prea multă .
Aş vrea să văd mai mulţi oameni care se iubesc , care cred că în doi poţi să faci orice , care lasă la o parte toate prejudecăţile şi care fac orice pentru persoana iubită . Aş vrea să văd oameni drogaţi cu dragoste , oameni care deşi au probleme acasa , atunci când sunt cu persoana iubită să se simtă-n al 9 -lea cer . Aş vrea ca dragostea să fie reciprocă , aş vrea să nu mai sufere nimeni din dragoste. Ştiu ca cer prea mult şi că nimic din toate astea nu se vor întampla vreodată , dar eu continui să visez , nimeni nu mă poate oprii . Aş vrea să mai văd şi astăzi , la fiecare scara un 'Romeo' şi o 'Julietă'.
Ştiu că iubirea adevărată are nevoie şi de anumite sacrificii care din pacate , mulţi dintre nu mai sunt dispuşi să le facă ...
Mulţi dintre noi spun că ei nu iubesc , că nu vor să sufere , dar de unde ştiu că o să sufere dacă n-au iubit niciodată cu adevărat ?De ce toţi cred că prima dragoste se uită ?
De ce fiecare 'mare dragoste' pe care o simţi acum pentru o persoană , peste o lună , doua este schimbată cu altă ' mare dragoste' ?
Sau , de ce trebuie sa îi dovedim cuiva ca îl iubim ? De ce îi trebuie dovezi ?
Şi oare , de ce suntem atata de egoşti ? De ce cerem iubire de la o persoană care ştim că nu ne-o va putea da niciodată ? De ce vrem cu orice preţ dragostea cuiva , ştiind că nu este pentru noi şi că nu va fii niciodată ?
Şi totuşi , puţini acceptă să vorbească despre dragoste .. şi mă intreb de ce , de ce majoritatea le este frica să îşi recunoască sentimentele , de ce le este frica să îşi deschidă sufletul în faţa cuiva şi să guste puţin din fericire ? Nu este oare păcat, să zic aşa, să ratezi şansa asta ? Sau poate , într-adevar , nu este marea dragoste , dar n-o să ştii niciodată dacă nu vezi cu ochii tăi ..
Ar fii foarte multe lucruri de spus despre dragoste , dar cel mai important este că dragostea nu se spune , ea se simte , ea se trăieşte .. Eu o să rămân cu iubirea mea faţă de tot , faţă de tot ce-mi place , faţă de aproapele meu şi deşi ştiu că uneori cer prea mult de la viaţă şi că visele nu pot fii atinse , eu continui să sper pentru că sperenţa moare ultima !.

2 comentarii:

  1. Mi-a placut ft mult articolul, ai mare dreptate in ceea ce ai spus in legatura cu tot, tot...
    Si draga mea, cum ai spus si tu, speranta moare ultima, deocamdata esti micuta si poate ca nu ai intalnit marea iubire, dar la un moment dat, fara sa stii, prin surprindere, o sa apara si Fat-Frumos si o sa ai parte de tot ce ti-ai dorit, de toata iubirea, afectiunea, fericirea din lume. Nu te da batuta, lupta pentru ceea ce iti doresti cu adevarat! Nu renunta niciodata la visele tale! (Pukka)

    RăspundețiȘtergere