duminică, 11 iulie 2010

Azi nu..

Cu toti avem zile proaste,zile in care n.ai chef de nimic,zile in care te certi cu toata lumea,zile in care nimeni nu te intelege, zile d.astea nasoale:|
Nu o sa intrebem acum de ce le avem,pentru ca cu toti am trecut si trecem prin asta.
Dar sunt unii care nu inteleg,care te judeca imediat..
De ce?
Ei sunt perfecti?
De ce vorbesc de noi cand ei sunt mai rau ca noi?
Sau poate la fel nu chiar mai rau[ca sa nu dramatizam]..
Pentru ca nu se uita la ei,prefera sa rada de altu,care nu se simte tocmai ok..
Am decis sa fac aceasta postare deoarece zilele trecute am trecut prin asta..
Nu o sa zic foarte detaliat despre ce a fost vorba,insa o sa fac un mic rezumat ca sa intelegeti de ce am decis sa vorbesc despre asta si sa va spun parerea mea..
Am niste prietene super, ne stim de 14 ani,14 ani cu multe certuri,cu multe momente frumoase..
Ne intelegem super,ne ajutam,ne sprijinim una pe alta..
Dar mai sunt si momente cand nu ne intelegem absolut deloc si ne vine sa ne omoram una pe alta..
De ce?:|
Pentru ca avem nevoie de momente de singuratate si poate una din noi nu intelege lucrul acesta..
Nu trebuie sa iscam o cearta din asta..
Trebuie sa ne ascultam si sa ne sprijinim..
Si asa am si facut,pentru ca ne cunoastem una pe alta,stim cat de schimbatoare ne sunt stariile si trecem peste impreuna..
Pentru ca suntem prietenii..
Prietenii pe viata..
Prietenii indiferent de orice;x
Noi;x noi suntem prieteni;x
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu