sâmbătă, 31 iulie 2010

Satula..

Este scrisa de Miky;x
Insa am tinut neaparat sa o postez;x
Te iubesc Mikys;x



Pe zi ce trece..esti din ce in ce mai rece:-j Vechiu` el era dulce ,tandru :-x,ma facea sa zambesc :) Dar noul EL e rece, vorbeste diferit si mereu cand vb cu tine ma faci sa plang nu sa zambesc :-J..Te ador >:D <..dar crd ca asta pe zi ce trece devine in scarba pt tine..chiar si p mine va deveni :-j
M`a iei la misto..Tot eu iti cer iertaree...Dc eu?
Pt ca eu sunt proasta si simt cv pt tine..dar pt tine e greu sa intelegi asta..numai sa`ti bati joc stii
Ti`am aratat momente de slabiciuneee...? Oare dc... fac asta pt tine sa te simti bine nu ..? Si pt mine ...sa`mi fac rau :-J
M`a sunai.. vb in sictir cu mine.. imi inkideai in nas telefonu`.. si tot tu te suparai..
Eu ce sunt pt tineee..?O proasta .. stiu asta :)
Si chiar sunt proasta..ca pun rpd la suflet ..:) Dar poate ca intr`o zi se va intoarce roata si va fii altfel :) Vei da cu capul de sus si`mi vei da dreptate.. ;) Imi spui ca`ti tin TEORIEEE ? Treba ta :).. ti`am spus pt ca asa e bine pt tine :-j dar lasa .. ca eu sunt proasta ta si nu stiu nmk :-??
Doar te adoram :) doar tu am faceai sa zambesc :) tu erai totu` pt mine...
Bine spusss...ERAI..?
Ti`am aratat momente de slabiciune..Si te`a durut in cur..M`a luai de proasta :)
Dar stii acum ca ti`a aratat felu` de`a fii ..:) Un increzut :)...Sa fii tu tot ala smeker si cel mai boss`dintre toti..:) ma doare in pl de tine ;)





Baieti:-j

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu