duminică, 11 iulie 2010

Ciocolata..

Ai avut vreodata chef nebun de ciocolata?
Ai simtit vreodata ca lumea se sfarseste daca n.ai ciocolata?
Ai simtit ca numai exista viata daca nu mananci putina ciocolata?
Ai avut momente cand simteai ca te sufoci fara ciocolata?
Ai avut?
Ai?
Crezi ca vei avea?
Crezi ca toate astea sunt o tampenie?
Nu,nu sunt deloc..
Chiar zilele trecute mi sa intamplat ceva asemanator...
Nu pot zice ca sunt "dependenta" de dulciuri,dar ziua aia,aceea zi, eram parca coplesita,innebunita,vedeam in jurul meu doar ciocolata:|
Mancam ciocolata si nu ma puteam opri..vruiam din ce in ce mai mult..
Cu cat mancam mai mult,mi se parea mai putin..
Timp de 3 ore am mancat intr'una la ciocolata...
Dupa aveam o amenteala...am gustat putina apa si mi.am revenit..
Si de atunci de.abia daca ma mai ating de ciocolata.:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu