joi, 29 iulie 2010

Lebada vorbareata!

Nu este scrisa de mine,dar am vrut neaparat sa o public...


La marginea lacului,amurgul apare

Soarele incet,incet dispare,
Pleaca
lebedele somnoroase
Capul incet jos si.l apleaca.
Si pleaca pe apa o salcie,
Bucuroase ca pot dormi,
Dar una fara somn,incepe a vorbi:
-Fetelor!Sa.mi spuna careva,
Daca situatia nu se va mai schimba!
Lebedele incep a se uita urat,
Ca si cum ar fi fost un dihor borat..
Spre dimineata,lebedele trezite
O intreaba pe lebada vorbareata,
Cum a putut sa reziste:
-Doamnelor,sper apus un baietel mi.a dat niste bomboane de cafeam
Cand eu as fi preferat o acadea!
-Acadea?!
Alarmate lebedele
Care'aveau invidii grele..
-Da...o acadea.Mie'mi plac dulciurile,
Dar sa stiti..nu mi.as schimba meniurile.
Lebedele erau cam invidioase,
Caci ele erau asa de somnoroaase,


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu