marți, 3 august 2010

'cuz is mine>:]


Nu credeam ca o sa am norocu` sa o gasesc.
Mi-a fost ca o sora,sora aia pe care orice si.o doreste,
eu o gasisem in ea.
Mi-a castigat increderea imediat,m-a facut sa cred ca prietenia inca mai exista:)
O iubesc pentru ca
- E mereu acolo.
-Niciodata nu ma judeca
-Pentru ca ea ma intelege.
-Pentru ca nu rade de tampeniile mele:">
-Ca rade de fiecare data cand spun cuv. "patetisme"=))
-Ca face caterinca hard>:]
-Ca mereu imi cere sfatul:">
-Ca ma iubeste;">
-Ca ma suporta asa cum sunt -> insuportabila
-Ca mereu se contrazice cu mine;x
-Stie cand sunt suparata si nu pot sa ascund nimic de ea:">
-Ca facem planuri malefice impreuna>:]
-Ca facem misto mereu de un anumit tip=))
-Pentru ca e tot timpu` acolo pentru mine;x
-Pentru ca are nevoie de mine la fel de mult cum am eu de ea;x
-Ca e cea mai pervesa fiinta de sex femenin pe care o cunosc b-)
-Pentru ca mereu ma face sa rad:))
-Pentru ca mi-a fost alaturi mereu;x Cand voi ati uitat de existenta mea;-j
-Pentru ca am stat o luna dupa signu` de la ea=))
-Pentru ca vorbim cu orele la telefon b-)
-Pentru ca se ia la cearta cu tata=))
-Pentru ca mi-e dor de ea intruna:o3
-E cea mai buna prietena;x
-Pentru ca te poti baza pe ea;x
-O iubesc ca mereu rade la glumele mele:">
Te iubesc sis<3
Sa nu uiti >:]






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu