vineri, 6 august 2010

Fara el mor..


Totu`a inceput cand am aflat ca prietenu` cel mai bun se drogheaza..
Dar sa o luam cu inceputul...
Prima data a inceput cu niste iarba,legala de altfel..pana ce a ajuns la ecstasy..
Am sperat ca este ceva de moment..
Ceva trecator,ca o sa iti revina..
Am avut discuti lungi cu el,unde era constient ca isi face rau si ca se va lasa..
Timp de doua luni totu` a fost ok,dadea semne ca se lasa cu adevarat..
Dar asta n-avea sa dureze mult timp..
De la o vreme se intamplau chesti ciudate...
El mereu avea o explicatie dar una cam greu de crezut ...insa era o explicatie...
Am zis ok,poate sunt eu prea ingrijorata..
Dar se pare ca aveam si de ce...
Ieri intru pe mess si dau de prietenul cel mai bun al lui...
Era ziua lui asa ca am intrat sa-i urez la multi ani[cu ocazia asta vreau sa'ti spun la multi ani leko>:D<] si din vorba in vorba...il intreb unde este "A"..
La inceput a ezitat sa-mi raspunda,imi era si frica...
Dar am vrut sa stiu ce se petrece cu adevarat si eram dispusa sa fac orice sa aflu..
Asa ca dupa multe insistente mi-a spus ca "A" este in spital...
Soc!!
In spital?!?!
De ce?!
Pentru ca fumase iarba si a lenisat...
Imi venea sa mor,insa m-am simtit mai usurata cand am aflat ca acum este bine si ca l-au adus acasa...
Am vrut sa vorbesc cu el..dar nici urma..
Nimeni nu dadea de el..
Asa ca l-am rugat pe Leko sa se duca la el..Eram dispearata si vazand si el ca situatia devine serioasa mi-a promis ca se duce..
Cam in 10 min a plecat..
Timp de o ora n-am stat locului deloc..
Simteam ca mor...Imi era frica sa nu faca vreo prostie..il cred in stare:-<
Cand in sfarsit vine leko si-mi zice ca "a" nu raspunde,ca a stat si a sunat la usa lui juma' de ora...
Am crezut ca acolo mor:| pur si simplu am inghetat...Insa mi-am revenit imediat deoarece nu castigam nimic daca imi plangeam de mila..asa ca am inceput sa dau telefoane si sa il caut:|
Ma simteam super aiurea deoarece doar eu si cu inca o prietena ne faceam griji pentru el...
Adica tipu` are asa de multe "fane" care il "iubesc" si niciuna nu arata putin interes:|
Plus ca de la un timp tipu` ma evita din cauza lor...ma simteam ca un gunoi...dar mai mare era el..
Isi distrugea viata si mi-o distrugea si pe a mea..
Il urasc..cred..dar in acelasi timp il iubesc enorm si nu pot accepta ideea ca pot sa raman fara el..
Cand am auzit ca "a" a vrut sa ia heroina..simteam ca mor..
El unde era?!
De ce nu da nimeni de el?!
Daca era sa cumpere?!
Atatea intrebari...
Am stat o pana la 1 jumate pe mess sa vad daca intra...
Dar nu a intrat..
Si a trebuit sa ies pentru ca ai mei faceau gura..
Dimineata urmatoare stateam ca pe jar..
Nu stiam ce sa fac..
Cand intru pe hi5 il gasesc ca vorbea cu asa-zisele lui prietene..
Le spunea ca e bine,ca se plictiseste:| de ce mintea?!
L-am intrebat ce face..Ca si cum eu nu as stii despre ce este vorba..
Mi-a zis ca bine,ca este dupa somn..
I-am zis de noaptea trecuta...si mi-a zis ca a stat acasa si sa uitat la televizor..
Aici m-am enervat la culme!
Eu imi fac griji ca proasta si el isi bate joc de mine:-j
I-am facut scandal..i-am zis totu`n fata..in gura mare pe hi5...ca sa vada toata lumea..
Toti l-au intrebat ca ce am..ca de ce il cert..
Insa el ascundea adevarul..
Dupa multe discuti..a iesit brusc dupa mess:|
Iar nu il mai gasesc...nimeni nu il gaseste...
Am lasat de'o parte orgoliul si am intrebat'o pe una..cu care el se intelege bine cica..
Tipa mi-a zis ca nici ea nu stie de el..ca nu i-a zis cand a iesit..
Imi e frica..nu dau nici de leko...
Ce face?!
Ce sa fac eu?!
Imi e frica...cand am vorbit cu el era cred ca pe 'stare'
Unde putea sa plece in halu` ala?:|
Dupa mai multa?!
Imi vina sa mor...chiar imi pasa;o3
Desi in acelasi timp il urasc enorm pentru tot ce-mi face...
Nici nu stie cat doare..
Sper sa iti revii Alex;o3
Te iubesc vacuta mea<3
Am nevoie de tine:o3
Cu toti avem:-<
Te rog sa te potolesti:|
Totu` va fii bine..ai prieteni care vor sa te ajute:o3
Te rog sa ma asculti..


pfff:-<



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu