miercuri, 25 august 2010

Cuz i don't need you anymore;-j

Ma simt ca un cacat,sunt langa tine dar as vrea sa nu fiu..
Parca te uiti prin mine...
N-am crezut ca o sa stau in fata ta si sa ma prefac ca n-a fost nimic.
Am ajuns sa scriu mesaje ca sa nu ma mai gandesc la tine si sa nu mai vad cum filtrezi cu toate !
Doamne,cu cat scriu mai mult cu atat imi dau seama ca suntem o cauza pierduta..
De ce toate astea?
De ce ma simt asa?
De ce ma simt asa naspa?
De ce vreau atentia ta mai mult decat orice pe lumea asta?
De ce vreau sa mor?
De ce te vreau langa mine?
Nu iti imaginezi cum e sa vad ca pe zi ce trece esti "din ce in ce mai rece"...
Dmne cat as vrea sa fiu moarta..
Sa nu te fii cunoscut never..
Mi-as dori atat de mult ca totu` sa fie altfel..
Poate pentru alti asta pare o joaca dar pentru mine conteaza,asa sunt eu o fire mai credula si pun totu` la suflet..
Mi-as dori sa fiu de piatra,sa am inima de soldat...
Nici nu stii cat ma doare,cuz i love you more and more everyday;|
Daca stiam ca asa se va intampla..
Nu stiu de ce scriu toate astea,dar pur si simplu simt nevoia,asa ma mai descarc si eu putin..
Macar daca ramaneam amici ;-j
Am fost o proasta ca am crezut in tine 8-|.
Stiu ca nu meriti nimic,dar asa a fost sa fie,inimii nu ii poti poruncii:-j
Am ajuns o ciudata din cauza ta 8-|.
Sa-mi spui tu alta tipa care sta seara pe banca in parc si face postari despre tine 8-|.
O sa te uit,pentru ca esti un jeg,nu meriti nimic...
Nu ma meriti ;-j
'Ai sa vezi cine plange la urma ;)
Iar asta nu a fost o amenintare,dar stii...cat e roata de patrata tot se'ntoarce ea odata..
Mie mi-a ajuns..
N-am ajuns eu sa plang dupa unu ca tine /:)
N-ai stiut sa ma tii pentru tine,si sa fiu eu prea proasta sa mai cred vreodata in tine:-j
Boy<3 get a life ;-j

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu