sâmbătă, 7 august 2010

Doare al dracu` de tare..

M-ai facut viata un gunoi,de ce a trebuie sa pleci asa?:|
Te-ai gandit o secunda la mine?:(
Nu vreau sa te pierd alex:-<
Imi esti mai mult ca un frate:|
Tu chiar insemni ceva pentru mine..
Ceea ce simt eu pentru tine este ceva special.. E prima data cand mi se intampla asta..
Esti singuru` pentru care mi-as da si viata.
Esti singuru` de care am sa ascult toata viata;o3
Singuru` baiat din viata mea...
Iti aduci aminte cand ai zis ca vei fii primu`'n viata mea?:|
Atunci de ce ai plecat?!
De ce ai distrus atatea vietii?:|
Te iubesc enorm..poate prea mult..Te iubesc mai mult decat ma iubesc pe mine...
Esti parte din mine alex..
Ma simt legata de tine..
Nu voi putea sa te uit niciodata!!!
Ma simt aiurea ca uneori m-am gandit la tine la mai mult decat un frate..
M-am gandit ca la un potential iubit..
Dar stiam ca nu va mai fii nimic intre noi din punctu` asta de vedere...dar am continuam sa sper..
De ce mi-ai facut asta cand mi-ai zis ca ma iubesti?:(
De ce ne-ai omorat pe amandoi?:|
Fara tine eu nu exist alex...tu m-ai facut ce sunt acum..
Tu ai facut omu` asta matur care cica am devenit:|
Tu tu tu tu tu tu esti viata mea baa:|
Nu ma lasa asa:|
Fara tine nu pot:|
Mori tu mor eu:|
Atat am sa-ti zic..
Te-am avertizat...
Eu fara tine nu traiesc...
Gandeste'te bine...
Te iubesc Glontz:|
Vezi?!
Erai Glontz cand te-am cunoscut eu...
Si asa vei ramane asa..

Un comentariu: