marți, 24 august 2010

Cuz i love you more and more;o3

Esti mereu cu mine,alaturi de mine,alaturi de viata mea..
Alaturi de necazurile mele.
Dar eu..
Eu de ce nu pot sa fiu langa tine mereu?
De ce nu ma vrei in viata ta?
De ce nu ma mai vrei?
Ti-am facut chiar asa de mult rau?
Chiar asa de mult ai ajuns sa ma urasti?
Daca dispar din viata ta vei fii mai fericit?
Esti mai fericit cu ea?
Ea aia care nici macar nu te baga in seama..
Te iubesc,si pentru tine si pentru fericirea ta as face orice.
Asa ca daca tu esti fericit cu ea,atunci sunt si eu fericita.
Stiu ca ai mai auzit replica asta,si ca nu e nimic deosebit acum la ea.
Dar asta simt asta-ti spun;o3
Chiar daca viata mea fara tine nu inseamana nimic...
Numai sa-ti vad zambetul ala ca de ingeras ma face sa tresar si sa ma simt ca in rai..
Chiar te iubesc;o3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu